Timeplan 2018-03-01T10:53:32+00:00

Timeplan

Du være innlogget for å kunne reservere og slette timer. Klikk på «Logg inn» og skriv inn ditt mobilnummer og passord. Klikk deretter på de timene du ønsker å reservere.

Skroll ned for forklaring på de forskjellige gruppetimene.

Hvite timer
Rolige, kropp og sjel

YogaStretch: Behagelig bøy og strekk. Bevegelsene utføres rolig, uten anstrengelse i samklang med pusten. De myker opp og gir smidighet.

Stretching: Systematisk tøyning der målet og hovedaktiviteten er å øke leddutslaget.Behagelig og rolig musikk!

Pilates: en treningsform der bedring av stabilitet, kjernemuskulatur og kroppskontroll er målene. Alt skjer i takt med rolig innpust og utpust.

Gule timer
Kondisjon/forbrenning

Step: Enkel og effektiv steptime for deg som vil ha litt kombinasjoner kombinert med effektiv trening. Gøy musikk og enkle kombinasjoner gir deg en god forbrenningstime.

Step/Styrke: Effektiv intervalltrening for hele kroppen.

Puls: Gøyal kondisjonstime med og uten hopp! God musikk og driv er stikkord.

Blå timer
Styrke

Mage/Rygg: En time som fokuserer på styrke av mage og ryggmusklene.

Styrke: En variert time med styrkeøvelser for hele kroppen. Vi bruker manualer og stang med vektskiver. Passer for alle.

Stram Opp: Enkel, men funksjonell styrketrening etter musikk. Enten med bare bruk av kroppsvekten eller med manualer og strikker. Passer for alle.

Mrl: God oppvarming etterfulgt av effektive styrkeøvelser for mage, rumpe og lår

Oransje timer
Slyngetrening

Slyngetrening: Denne funksjonelle treningen vil styrke hele kroppen, også de musklene som man ikke fokuserer fullt så mye på under en styrkeøkt med apparater. Alle kan ha like mye utbytte av denne treningen fordi treningen kan reguleres til den enkeltes nivå. Passer for alle!

Turkise timer
Senior, passer for alle

Senior: Trening tilrettelagt eldre, men kan også passe yngre. Både kondisjon og styrke. Hver tirsdag og torsdag kl.10:00